Aktualnie znajdujesz się na:

Samodzielne Stanowisko ds Planowania Budżetu, Finansów oraz Kontroli

Samodzielne Stanowisko ds Planowania Budżetu, Finansów oraz Kontroli

wakat
 

 

Do zadań realizowanych na Samodzielnym Stanowisku do Spraw Planowania Budżetu, Finansów oraz Kontroli Wykorzystania Dotacji należy:

  1. Sporządzanie projektu budżetu Wojewody oraz układu wykonawczego w zakresie działania Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej;
  2. Kontrola prawidłowości wydatkowania środków z dotacji budżetowych na zadania z zakresu geodezji i kartografii;
    2a) prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem powiatom dotacji na realizację zadań zleconych z zakresu administracji rządowej, w tym na utrzymanie stanowisk prac, w obszarze geodezji i kartografii oraz nadzorowanie merytoryczne ich realizacji;
  3. Monitorowanie wydatkowania dotacji budżetowych na zadania zlecone jednostkom samorządu terytorialnego z zakresu geodezji i kartografii;
  4. Monitorowanie prawidłowości realizacji dochodów budżetu państwa w zakresie właściwości Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej;
  5. Przygotowywanie – w oparciu o informacje przekazane z powiatów – propozycji harmonogramu realizacji wydatków budżetu Wojewody oraz aktualizowanie harmonogramu realizacji wydatków;
  6. Obsługa finansowa postępowań prowadzonych w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej;
  7. Realizacja zadań związanych ze sprawozdawczością, wynikających z programu badań statystycznych w zakresie sporządzania sprawozdania z wykonania prac scaleniowych – RRW-9.
liczba wejść: 2815